Persbericht De Alternatieve Directie

Arnhem, mei 2020

De Alternatieve Directie. Een nieuwe vorm van ondernemersondersteuning door peer-to-peer coaching.

Je kent het wel. Je bent ondernemer van een bedrijf waarin jij als enig directeur de beslissingen neemt. Alleen. Je hebt thuis geen partner die als coach kan optreden. Je hebt behoefte aan een sparring partner. Zeker in deze roerige tijden waarin het nemen van de juiste beslissingen nog belangrijker is dan voorheen. Dus je huurt een consultant. Of…….

Je wordt lid van De Alternatieve Directie. Samen met vijf andere ondernemers kom je één keer per maand een dagdeel op een inspirerende plek bij elkaar en werk je samen AAN jouw bedrijf, onder begeleiding van een ervaren tafelheer of tafeldame die zelf ook ondernemer is. Advies, niet van één, maar van zes. Sparren, niet met één maar met zes ondernemers. Elke maand weer leer je van elkaar en komt de kennis die je daarbij opdoet ten goede aan jouw organisatie.

Drie keer per jaar komen alle leden van De Alternatieve Directie bij elkaar voor een inspirerende bijeenkomst met sprekers waar iedereen van kan leren. De Alternatieve Directie (DAD) is dus niet de zoveelste netwerkorganisatie. De Alternatieve Directie is een organisatie die je laat leren en je onderneming laat groeien, waardoor je echte impact maakt. Meer weten? Ga naar www.alternatievedirectie.nl

Over De Alternatieve Directie:

De Alternatieve Directie is een initiatief van The Workstation, een creatief bureau van ervaren ondernemer en business coach Pierre Kegels. Samen met Sabine de Bruijn, trainer op het gebied van menselijk zakendoen en ervaren business coach van Dat is de Vraag! wordt De Alternatieve Directie op dinsdag 12 mei gelanceerd.

Voor meer informatie bel of mail;

Pierre Kegels T 0651355300 E pierre@alternatievedirectie.nl

Sabine de Bruijn T 0642718291 E sabine@alternatievedirectie.nl